top of page

Erin Pilnyak

A Sra Pilnyak hà iniziatu a so carriera à l'Uffiziu di l'Avucatu di u Distrettu di Manhattan (DANY), induve hà passatu 10 anni è era un membru di l'Unità di Crimini Sexuali chì gestisce, frà altri tipi di crimini, crimini sessuali, viulenza domestica è omicidi. Hà servitu ancu in l'Unità di Strategie di Crimine in DANY induve analizò e statistiche di a criminalità da u Dipartimentu di Pulizia di a New York City (NYPD) è hà pruduttu un'analisi approfondita di a criminalità cù strategie per diminuisce e cundizioni di criminalità in zone geografiche specifiche di Manhattan. E strategie centrate annantu à a cullaburazione cù diverse urganisazioni senza prufittu, attori di a cumunità, ufficiali eletti è altri partenarii di l'infurzatori di a lege è sò stati adattati per prevene l'attività di i delinquenti ripetuti chì eranu rispunsevuli di a maiò parte di e cundizioni criminali. Questu hà risultatu in partenarii più forti cù a cumunità è i partenarii di l'infurzatori di a lege è hà vistu riduzzione significativa in e cundizioni di criminalità mirate. Stu prucessu era cunnisciutu com'è persecuzione guidata da l'intelligenza è cimenta u so impegnu à l'innuvazione è a cullaburazione per affruntà i prublemi di l'applicazione di a lege.  

 

In 2017, a Sra Pilnyak hà lasciatu DANY per serve cum'è Direttore Esecutivu di Operazioni di Ghjustizia in l'Uffiziu di Ghjustizia Criminale di u Sindaco di New York (MOCJ). Stu rolu li hà permessu di impegnà cù una larga coalizione di stakeholder per identificà inefficienze è spazii per migliurà in u sistema di ghjustizia penale per a New York City. Hà ideatu è implementatu diverse raccomandazioni politiche destinate à caccià l'inefficienze da u processu di arrestu à a cunclusione di un casu chì porta à una diminuzione di u 62% in u numeru di accusati incarcerati cù un casu pendente di più di trè anni.  

A Sra Pilnyak hè statu prumuvutu à a pusizione di Vice Direttore di Strategie Criminali in MOCJ in sei mesi, allargandu u so rolu à quellu di surveglià tutte e strategie di ghjustizia penale in New York City è cuncependu è implementà iniziative di riforma di a ghjustizia penale per a cità. Duranti u so mandatu, hà travagliatu strettamente cù l'anziani dirigenti per u sistema di tribunale di u Statu di New York, difensori publichi, procuratori, NYPD, Dipartimentu di Correzione è altri partenarii di l'applicazione di a lege per implementà grandi sforzi di riforma di a ghjustizia penale, cum'è a riforma di a cauzione, a riforma di a ghjustizia juvenile. , è alleggerendu u toccu di l'infurzazioni di livellu bassu, per aumentà l'equità mentre aumenta a sicurezza publica.  

In u 2019, a Sra Pilnyak hà lasciatu u MOCJ per unisce à u NYPD induve hà servitu in a pusizione di dui stelle di Assistant Deputy Commissioner in u Risk Management Bureau. Hà travagliatu nantu à u sviluppu di pulitiche è prugrammi per guidà u Dipartimentu in l'implementazione di riforme purtate da u monitoraghju federale derivanti da l'abusi di arrestu è di ricerca è da a tragica morte di George Floyd.  

In a so pusizioni, era rispunsevuli di eseguisce l'operazioni di ogni ghjornu per, frà altre unità, l'unità di càmera portata da u corpu (BWC) è a Divisione di Assicurazione di Qualità (QAD) è era direttamente implicata in l'auditu è l'investigazione in corso di millaie. di i casi di a Quarta Emenda chì implicanu a ricerca è a sequestrazione è, in parechji casi, l'usu di a forza. Per amplificà ulteriormente questi sforzi, hà supervisatu a riprogettazione di l'analitiche di dati per identificà l'ufficiali potenzialmente à risicu per mezu di una megliu utilizazione di a tecnulugia.  

Unu di i so rializazioni più notevuli durante u so mandatu à u NYPD era a punta di punta di l'implementazione di u novu Prugramma di Intervenzione Precoce di u Dipartimentu.  U prugramma hè pensatu per utilizà strategie di gestione di risicu per intervene à a prima opportunità pussibule per sustene u benessere di l'impiegati è u sviluppu prufessiunale identificendu è mitiganti fattori chì puderanu purtà à prublemi di rendiment negativu, disciplina di l'impiegati, o interazioni negative cù u publicu.  U Prugramma di Intervenzione Precoce hè un sistema non disciplinariu chì, in u so core, hè pensatu per mentore, sustene è coaching ufficiali. L'obiettivu di u prugramma hè di assicurà chì ogni ufficiale svolse u so travagliu in una manera chì aderisce scrupulosamente à i principii legali, morali è etichi à i quali u Dipartimentu sottumette, correggendu i prublemi appena identificati.  

A Sra Pilnyak hè un graduatu di l'Università di California in Berkeley è a Cornell University School of Law.  

bottom of page